piątek, 25 listopada 2016

PHARMACERIS - KREM Z 10 % KWASEM MIGDAŁOWYM

Dziś na tapecie PHARMACERIS KREM Z 10 % KWASEM MIGDAŁOWYM NA NOC II STOPIEŃ ZŁUSZCZANIA. Ostatnio o jego działaniu wspomniałam w poście BIELENDA - SUPER POWER MEZO SERUM - AKTYWNE SERUM KORYGUJĄCE ANTY -AGE

Moja historia z tym kremem zaczęła się 3 lata temu. Miałam wtedy nieźle pozapychaną twarz,  pełną "niechcianych gości", zresztą nie jest to dla mnie nowość ;) Niestety taka cera- co jakiś czas mnie wysypuje. ;( O jego istnieniu dowiedziałam się od znajomej. 
Moje pierwsze zetknięcie z kwasem migdałowym, zaczęłam od kremu z 5 % kwasem migdałowym I stopień złuszczania.

Stwierdziłam, że skoro moja skóra dobrze toleruje niższe stężenie kwasu, śmiało mogę przejść na II stopień złuszczania, żeby uzyskać szybciej, lepszy efekt.

PHARMACERIS KREM Z 10 % KWASEM MIGDAŁOWYM NA NOC II STOPIEŃ ZŁUSZCZANIA
w swoim składzie zawiera dwa składniki aktywne:
  • 10 % kwasu migdałowego-  który, działa złuszczająco i regenerująco na naskórek. Reguluje proces powstawania zaskórników, zmniejszając ich widoczność. Zmniejsza oznaki starzenia się skóry. Wyrównuje strukturę skóry oraz wspomaga proces rozjaśniania przebarwień potrądzikowych.
  • proteiny ze słodkich migdałów- powodują wygładzenie naskórka poprzez napięcie skóry, która staje się świeża i wypoczęta.

Na początku stosowania wysypało mnie bardziej,  miałam większy "wysyp", ale z każdym dniem było coraz lepiej. Po około 3 tygodniach, zmiany trądzikowe zaczęły się zmniejszać i goić. 

MOJA OPINIA O TYM KREMIE!!!
Kwas migdałowy przez pewien okres pięknie oczyszcza, otwiera pozamykane grudki, wygładza, zmniejsza wydzielanie sebum, rozjaśnia delikatnie blizny potrądzikowe, ale jest jedno ale trzeba robić przerwy w stosowaniu!!!  W moim przypadku, codzienne bądź częste stosowanie, uodparnia skórę na działanie  tego kwasu. Dlatego w czasie kuracji, stosuję go, na przemian z BIELENDA - SUPER POWER MEZO SERUM - AKTYWNE SERUM KORYGUJĄCE ANTY -AGE 

 Tylko raz w roku, serwuję sobie taką kurację złuszczającą. I przy takim stosowaniu naprawdę są u mnie efekty!!! Może nie są one długotrwałe, ale są!!! (zresztą kuracje dermatologiczne działały u mnie również tylko na jakiś czas) ;) Moim zdaniem jest to dobry i skuteczny produkt, do którego co jakiś czas wracam.  


Jestem ciekawa jakie są Wasze wrażenia po stosowaniu kremów peelingujących I i II stopnia złuszczania z Pharmaceris ?



1 komentarz: