sobota, 5 listopada 2016

L'OREAL VOLUME MILLION LASHES SO COUTURE- TUSZ, KTÓRY MNIE OCZAROWAŁ :)

L'OREAL VOLUME MILLION LASHES SO COUTURE

Zanim kupiłam ten tusz przeczytałam na jego temat mnóstwo pozytywnych opinii. 
Nie żałuję zakupu, maskara  całkowicie spełnia obietnice.

 Silikonowa szczoteczka przepięknie otula rzęsy, nie pozostawiając niechcianych gródek.

 Po aplikacji rzęsy są wydłużone, pogrubione, podkręcone i rozdzielone.

Produkt jest bardzo wydajny, mam już go od kilku miesięcy, nie zsycha się, ani nie kruszy na rzęsach. 

Jest bardzo trwały, utrzymuje się przez cały dzień.

Maskara ma przepiękne opakowanie, bardzo eleganckie.

Dodatkowo tusz posiada niespotykany zapach. 

 Kolor tuszu to głęboka czerń, za co lubię go jeszcze bardziej.

 Cena tego tuszu nie jest niska,  
w granicach 45-60 zł, ale oczywiście można kupić taniej.


Uważam, że jest to bardzo dobry produkt , który warto przetestować.
 Po aplikacji dwóch warstw,  daje przepiękny efekt na rzęsach. Mam jeszcze z tej serii tusz FELINE, który jest również godny polecenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz