środa, 16 listopada 2016

SYLVECO-KREM BRZOZOWO-NAGIETKOWY Z BETULINĄ


 Przyszła pora na odsłonę drugiego kremu jaki posiadam z firmy SYLVECO,
 Krem brzozowo- nagietkowy z betuliną.  




Myślę, że ten krem dedykowany jest dla posiadaczy suchej, wrażliwej, atopowej skóry, a także dla osób po kuracjach dermatologicznych i po zabiegach kosmetycznych.

Krem ma prosty a zarazem cenny skład :
Woda,  Olej sojowy,  Olej jojoba,  Wosk pszczeli,  Olej z pestek winogron,  Betulina,  Stearynian sodu,  Ekstrakt z nagietka lekarskiego,  Kwas cytrynowy.

Jest bezzapachowy, chociaż można wyczuć delikatną, naturalną woń, jakby oleju ;)  Jeżeli chodzi o konsystencję, przypomina mi  olej kokosowy ;) produkt bardzo wydajny.

 Ja stosuję ten krem głównie na noc, gdyż jest totalnym tłuściochem, pozostawiającym tłustą powłokę na twarzy. 
Mam zamiar  w okresie zimowym,  przetestować go w wersji na dzień, zobaczę jak się wtedy sprawdzi na skórze.

Moim zdaniem krem spisuję się całkiem nieźle, nie raz zadziałał kojąco na moją przesuszoną skórę po terapii  kwasami. 
Zauważyłam także, że krem przyspiesza gojenie wyprysków oraz regeneruje uszkodzony naskórek.
Można go śmiało stosować na suche dłonie i skórki.

  Z pewnością warto zaopatrzyć się awaryjnie w taki naturalny kosmetyk, szczególnie jeśli planujemy rozpocząć przygodę z kwasami ;) 

Jeśli jednak miałabym wybierać między kremem brzozowo- nagietkowym z betuliną a kremem lekkim nagietkowym 

wybrałabym  SYLVECO LEKKI KREM NAGIETKOWY  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz