piątek, 13 stycznia 2017

TANGLE TEEZER ORIGINAL - ROZCZESYWANIE W KAŻDYM CALU ;-)

Ostatnimi czasy zrobił się spory szał na tę niepozornie wyglądającą szczotkę do włosów:)
Postanowiłam kupić ją i sprawdzić czy rzeczywiście jest taka doskonała w każdym calu;-)

Szczotka jest ogólnie dostępna, w każdej praktycznie drogerii ;-)
Przyznam się szczerze, że jestem mile zaskoczona efektem jej działania;-) Szczotka pięknie rozczesuje włosy zarówno suche jak i mokre, nie ciągnie splątanych kosmyków. 

Czesze bardzo delikatnie i przy okazji masuje skórę głowy ;-)

Szczotka ma anatomiczny, opływowy kształt, zajmuje mało miejsca w kosmetyczce. Wygodna w użyciu, dopasowuje się do ręki ;-)

Koszt około 25 zł ;-)

Polecam z pełnym przekonaniem ;-)

14 komentarzy:

  1. U mnie TT kompletnie się nie sprawdził, swój egzemplarz oddałam koleżance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się i tak.Szkoda,że u Ciebie TT się nie sprawdził,ale może koleżance będzie dobrze służył ☺

      Usuń
  2. Mam TT tyle że czarny i jak dla mnie jest to najlepsza szczotka jaką do tej pory miałam . Dobrze rozczesuję włosy ,robi masaż głowy a co najważniejsze rozczesywanie nie boli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na tyle cienkie włosy, że nie potrzbuje tego typu szczotek, ale wiele dobrego o niej słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niestety mam cienkie włosy i muszę,przyznać,że jestem zadowolona z tej szczotki.polecam☺

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa szczotka :)
    Miałam okazję z niej korzystać:)
    I nie narzekam :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę więcej takich okazji, bo to naprawdę dobry produkt ;)

      Usuń
  5. Ja używam zwykłej szczotki, ale moja córcia ma i bardzo sobie chwali. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam zwykłej szczotki, ale moja córcia ma i bardzo sobie chwali. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bo rzeczywiście pięknie rozczesuje włosy i dodatkowo masuje skórę głowy;-)

    OdpowiedzUsuń