środa, 18 stycznia 2017

MAKEUP REVOLUTION ISONIC 1

Dzięki blogosferze dowiedziałam się o istnieniu tej wspaniałej paletki ;) Wszyscy mają cienie Revolution, mam i ja ;-)
Postanowiłam sprawdzić na własnych powiekach cienie, które robią wielkie wow ;-)

Już teraz wiem, czemu o tej paletce jest tak głośno ;-)
Cienie są dobrze napigmentowane, mają przepiękną kolorystykę, są dosyć trwałe, a co najlepsze kosztują niecałe 20 zł ;-)  Także same plusy ;-)
 Jakość tych cieni jest znakomita. Jestem naprawdę zdumiona, że za tak niewielkie pieniądze można kupić, tak dobry produkt ... ;-)
I tu nasuwa mi się powiedzenie "jak nie widać różnicy, to po co przepłacać ".
Sprawdzą się świetnie zarówno do dziennego jak i wieczorowego makijażu.

 Następne w kolejności będą ISONIC 2  ;-) zdecydowanie gustuję w brązach ;-)

Śmiało mogę polecić tę przecudowną paletkę !!!
  



12 komentarzy:

  1. Myślę, że spodobała by mi się ta paletka, bo lubię brązy, ale na razie nie kupuje, bo mam dużo cieni i palet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro lubisz brązy, myślę, że ta paletka by Ci się spodobała ;-)

      Usuń
  2. Kolorystyka moja :) ja z MUR mam białą czekoladkę i też bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o paletce MUR biała czekolada pierwszy raz słyszę, już sama nazwa zachęca do kupienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też robiłam recenzje tej paletki na swoim blogu:) bardzo ją lubię, posida świetne kolorki no i ta cena:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam Twoją recenzję;-) dzięki blogosferze można poznać naprawdę dobre kosmetyki ;-)

      Usuń
  5. Ja tej paletki jeszcze nie miałam . Podobają mi się te kolory , podobnie jak ty lubię brązy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie MUR ma dobre produkty, z fajna trwałością , polecam sama korzystałam wiele razy z różnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno na tej paletce nie skończę ;-) świetna jakość, za niewielkie pieniądze.

      Usuń
  7. Kolorystyka idealna dla mnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;-) kolorki są bardzo ładne.
      Pozdrawiam

      Usuń