sobota, 7 stycznia 2017

PRZEGLĄD SZMINEK :)

Witam w Nowym Roku ;-)
Dziś w małym skrócie przedstawię Wam, moją niewielką kolekcję szminek. Czasami lubię w makijażu, mocniejszy akcent na ustach;-)

To moja niezbyt wielka kolekcja ;)
  1. ORIFLAME LIP IMPACT CRAYON (STRIKING ROSE)- intensywny, neonowy zgaszony róż, utrzymuje się przez kilka godzin. Używam bardzo rzadko, jakoś nie mogę się do tego odcienia przekonać ;-/
  2. AVON TRUE COLOUR (PURE PINK) - matowa, dobrze napigmentowana, o kolorze zgaszonego herbacianego różu, utrzymuje się na ustach przez kilka godzin, idealna na co dzień- uwielbiam :) !!!
  3. AVON "MOC BLASKU" PEACH PUNCH - delikatny, kremowy, ciepły koral, świetnie sprawdzi się do dziennego makijażu .
  4. AVON  ULTRA BEAUTY "USTA W KOLORZE" TOTALLY TWING - piękny odcień, ciężki do określenia, coś w podobie miedzianego brązu. Szminka jest bardzo trwała, utrzymuje się na ustach do 8 godzin. Kolor wyjątkowy.
  5.  BELL HYPOALLERGENIC nr 12 CREAMY LIPSTICK-  kremowa szminka, o odcieniu neonowego, żywego koralu. Utrzymuje się na ustach przez kilka godzin.
  6. MANHATAN PERFECT CREAMY & CARE 34 N - przepiękny pomarańczowy, ciepły odcień, dobrze napigmentowana pomadka;) Delikatnie matowa, dosyć długo utrzymuję się na ustach. Dodatkowo zawiera kompleks nawilżająco- witaminowy oraz filtry UVA i UVB.

Jakie są Wasze ulubione szminki ? miałyście może, którąś z mojej skromnej kolekcji :-)?

13 komentarzy:

  1. A propo mojego ostatniego posta to zapach Celine Dion Sensational :) najbardziej podobają mi się kolory 1 i 2. Bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę w drogerii sprawdzę ten zapach ;-) dla mnie faworytem jest zdecydowanie 2 i 4 ;)

      Usuń
  2. Kolory 2 i 5 najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że któraś ze szminek przypadła Ci do gustu ;-)widzę, że przoduje 2 ;-)

      Usuń
  3. Moimi ulubieńcem jest 416 z kobo z najnowszej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak będę miała okazję, sprawdzę tę szminkę w drogerii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się 2. Sama uwielbiam takie kolory w codziennym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie- bezpieczny, uniwersalny kolor, który pasuję dla większości typów urody ;-)

      Usuń
  6. Chyba nic z twojej kolekcji nie miałam. Bardzo podoba mi się 2 , 1 też jest fajna ale raczej nie w moim stylu .

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że mamy podobne zdanie ;-) 1 dostałam w prezencie, ładny odcień, ale coś mi w nim, nie pasuje;/ 2 natomiast to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę matową z Avonu i również lubię, chociaż nie używam codziennie bo nie zawsze lubię mat na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę matową z Avonu i również lubię, chociaż nie używam codziennie bo nie zawsze lubię mat na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki bezpieczny, uniwersalny kolorek ;-) ja dopiero od niedawna zaczęłam używać pomadek ;-) wcześniej malowałam usta delikatnymi błyszczykami.

    OdpowiedzUsuń