sobota, 21 stycznia 2017

SYLVECO / ZESTAW DO PIELĘGNACJI TWARZY

O kremach z Sylveco napisałam już dwie recenzje, dla zainteresowanych linki:  LEKKI KREM NAGIETKOWY i KREM BRZOZOWO-NAGIETKOWY Z BETULINĄ

Niedawno, udało mi się kupić po przyzwoitej cenie zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy z Sylveco ;-) Pewnie dla większości z Was obiła się ta firma o uszy. Polska firma produkująca pełnowartościowe, naturalne kosmetyki. W blogosferze jest o nich głośno ;-)
 W zestawie mieszczą się trzy produkty:
  1. Rumiankowy żel do twarzy.
  2. Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną LINK
  3. Lekki krem nagietkowy LINK
  4. Lekki krem rokitnikowy (poza zestawem)
Rumiankowy żel do twarzy
Opis producenta:
Hypoalergiczny, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem salicylowym (2%) o aktywnym działaniu antybakteryjnym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, odblokowuje pory i reguluje procesy odnowy komórek naskórka. Żel został wzbogacony olejkiem z rumianku lekarskiego, który posiada właściwości przeciwzapalne, gojące i łagodzące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, miękką, zdrową skórę.

Moja opinia:
to już moja druga buteleczka. Pierwszą kupiłam w podobnym zestawie.Żel z moją kapryśną cerą radzi sobie dobrze ;-) skóra jest porządnie oczyszczona, a przy tym nie wysuszona. Kosmetyk ma przyjemną, oleistą formułę o naturalnym zapachu, który nie każdemu pewnie przypadnie do gustu. Dla mnie istotne jest działanie, zapach to już tylko dodatek ;-) Buteleczka wyposażona jest w pompkę, co ułatwia dozowanie i jest niezwykle higieniczne. Po umyciu twarzy, mam wrażenie, że skóra jest dogłębnie oczyszczona, gładka i zmatowiona. Produkt godny polecenia, dla mnie jest on na równi z żelem Iwostin Purritin ;-) 
Następne w kolejności będzie mydełko Aleppo, ale o nim w niedalekiej przyszłości ;-)


Od dawna nosiłam się z zamiarem wypróbowania lekkiego kremu rokitnikowego. Dlatego przy zamawianiu zestawu, skusiłam się i na ten krem.
Lekki krem rokitnikowy
Opis producenta:
Hypoalergiczny lekki krem rokitnikowy jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery i zapewnia ochronę skóry z oznakami starzenia. Zawiera bogaty w witaminy i mikroelementy olej rokitnikowy, o wyjątkowym działaniu odżywczym, rewitalizującym i wzmacniającym. Ekstrakt z kory brzozy, dzięki właściwości pobudzania syntezy kolagenu i elastyny, skutecznie opóźnia proces powstawania zmarszczek. Naturalne oleje roślinne i masło karite odbudowują warstwę wodno-lipidową i w połączeniu z alantoiną zapewniają skórze szybkie ukojenie. Ekstrakt z aloesu przywraca właściwy poziom nawilżenia, natomiast dodatek witaminy E zabezpiecza skórę przed negatywnym wpływem środowiska. Ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, zawierający saponiny, ułatwia wnikanie składników aktywnych głębiej do skóry. Krem może być stosowany pod makijaż oraz na okolice przemęczonych oczu.
WSKAZANIA: do pielęgnacji skóry zmęczonej, ze zmarszczkami, szarej i ziemistej, pozbawionej blasku, przesuszonej; w przypadku trądziku różowatego, rozszerzonych naczynek.
Moja opinia:
- niestety tym razem, jestem mniej zadowolona. Wielka szkoda, bo skład tego kosmetyku i właściwości są rewelacyjne, wchłania się dobrze, ale niestety pozostawia delikatne, żółte smugi na twarzy:( Przez to dyskwalifikuje go już na starcie. 

 Kolor  kremu ze względu na zawartość naturalnego oleju rokitnikowego jest żółty i to jest zrozumiałe, ale te smugi ... 
Robiłam do niego kilka podejść i niestety, za każdym razem nieprzyjemne żółte smugi  :(

Moim faworytem pozostaje nadal lekki krem nagietkowy LINK

Tak na marginesie podoba mi się szata graficzna tych kosmetyków :-) 



20 komentarzy:

  1. Jaki fajny zestaw:) Prezentuję się naprawdę ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przystopować z kosmetykami, zwłaszcza do pielęgnacji twarzy, bo zrobiły mi się już niezłe zapasy ;-) Zestaw faktycznie prezentuje się ciekawie, dlatego się skusiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam próbki kremu ( przez zabarwienie stosowałam go tylko na noc, zestaw widziałam jednak nie skusiłam się na jego zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że ten krem rokitnikowy zostawia żółte smugi, bo skład ma naprawdę przyzwoity :( teraz dopóki zapasy do pielęgnacji twarzy nie sięgną dna, nic nie kupuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rumiankowy żel? Uwielbiam substancje do twarzy z rumiankiem. A Twoja opinia o nim jest bardzo dobra, może kiedyś sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak rumiankowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam krem z tej firmy o działaniu ochronnym przed słońcem i byłam zadowolona. Ten krem rumiankowy chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel rumiankowy ;-) kremu rumiankowego jeszcze w swojej ofercie nie mają, ale kto wie... ;-)

      Usuń
  8. Lubię Sylveco za naturalny skład i przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tą firmę miałam kilka rzeczy od niej. Pomadkę , kremy i byłam z nich zadowolona. Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre, naturalne kosmetyki a do tego polskie ☺

      Usuń
  11. Fajnie się ten zestaw prezentuje, na prezent dla kogoś idealny. Z tej firmy niczego nie miałam ale słyszałam o niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny zestaw na prezent, dlatego sama sobie go sprezentowałam ☺ a kosmetyki z tej firmy są naprawdę dobre.

      Usuń
  12. Miałam kiedyś krem (chyba) tej firmy :) nie uczulił mnie a większość uczula :) więc na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam, moja cera jest bardzo wymagająca, krem nagietkowy radzi sobie z nią doskonale ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to nie miałam styczności z kosmetykami Sylveco poza płynem do higieny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Płynu do higieny z Sylveco jeszcze nie miałam, pewnie dobry☺

    OdpowiedzUsuń