niedziela, 29 stycznia 2017

DOMOWE SPA / MASECZKI

 Witam ;-) dziś  przychodzę do Was z moim małym SPA do oczyszczania twarzy ;-)

  1. BINGOSPA CYNKOWA MASKA DO TWARZY - szczegółowo opisałam ją w odrębnym poście, zainteresowanych zapraszam do poczytania LINK. Nadal uważam, że jest niezastąpiona na dogłębne oczyszczanie twarzy i szybką likwidację" niechcianych gości"  !!! To must have w pielęgnacji mojej twarzy.
  2. BINGOSPA MASKA DO TWARZY Z PROTEINAMI KASZMIRU I JEDWABIU - stosowałam dopiero kilka razy, fakt faktem daje uczucie delikatnego nawilżenia. Jak po stosuję dłużej, będę mogła powiedzieć o niej coś więcej. Według producenta maska ma za zadanie: zmniejszać widoczność drobnych zmarszczek, zwiększać elastyczność i jędrność skóry. Także zapowiada się obiecująco, zobaczymy jakie będą efekty u mnie :-)
  3. AVON PLANET SPA VOLCANIC ICELAND- maseczka wygładzająco- oczyszczająca z efektem  rozgrzewania. Zawiera minerały z Islandii i wodę termalną.Uwielbiam tę maseczkę za ten efekt rozgrzewający i nie tylko.Pięknie oczyszcza, nie wysuszając przy tym skóry.  Zmniejsza widoczność porów. Niestety nie zawsze  jest dostępna w katalogu.Polecam. To już moje trzecie opakowanie i na pewno nie ostatnie. Mam tylko nadzieję, że jej nie wycofają !!! Kiedyś używałam o podobnym efekcie maseczkę z clinique. 
  4.  AVON PLANET SPA TURKISH HAMMAM EXPERIENCE-Oczyszczająca maseczka do twarzy z glinką i ekstraktem z bursztynu. Używam jej, jak  potrzebuję delikatnego oczyszczenia twarzy. Oczyszcza, całkiem nieźle, nie wysuszając skóry, ale  szału wielkiego nie robi. Zapewne kupiłam ją pierwszy i ostatni raz.
  5.  AVON CLEARSKIN PORE PENETRATING- maseczka  głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi. Dla mnie jest rewelacyjna, używam ją zamiennie z cynkową jak potrzebuje dogłębnego oczyszczania twarzy. Zmniejsza widoczność niedoskonałości, redukuje wydzielanie sebum. Polecam!!!
  6.  ZIAJA MASKA DO TWARZY OCZYSZCZAJĄCA Z GLINKĄ SZARĄ- maseczka bardzo ładnie oczyszcza skórę, redukuje drobne niedoskonałości, zmniejsza wydzielenie sebum. Jej Główne składniki to: alantoina, glinka szara, kompleks proteinowo-cynkowy, prowitamina B5 (D-panthenol). Skład przyzwoity, prosty .
      Idealna na wyjazdy ;-)  
  7. BIELENDA PROFESSIONAL FORMULA, GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA PEEL-OFF - świetna maseczka, która pięknie oczyszcza skórę twarzy, zmniejsza niedoskonałości, redukuje wydzielanie sebum, nie wysuszając skóry. Uwielbiam!!!

Jeśli miałabym wybrać spośród tych 7 maseczek trzy najlepsze, to wybrałabym: 1, 3 i 5. Chociaż Bielenda też ma doskonałe działanie ;-) 

31 komentarzy:

  1. Nie znam tych maseczek, ale lubię kosmetyki z Avonu z tej serii Planet Spa, chociaż zawierają parabeny czesto, ale zapachem przewyższają inne, a to dla mnie też ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, zapach jest bardzo istotny, w końcu ma to być domowe SPA/ czyli chwila relaksu dla siebie ;-)

      Usuń
  2. Miałam tylko te maseczki z Avonu u mnie nie sprawdziły się. Natomiast reszty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że się u Ciebie nie sprawdziły ;-/

      Usuń
  3. Maseczki z AVON mam i lubię:) fajnie czasami zrobić sobie takie domowe SPA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, po ciężkim dniu nawet wskazany relaksik dla skóry ;-) jak będziesz miała okazję, polecam wypróbować maseczki z BINGOSPA -niedrogie, a naprawdę dobre:-)

      Usuń
  4. Ciekawe produkty. Na pewno się za nimi rozejrzę, bo mają przystępną cenę. Sama już nie raz miałam wiele maseczek z Avonu :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawiła mnie cynkowa maska do twarzy BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest niedroga, ma sporą pojemność i pięknie oczyszcza- warto wypróbować !!! ;-)

      Usuń
  6. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że podoba Ci się mój blog ;-) jestem jak najbardziej za, za wspólną obserwacją ;-)

      Usuń
  7. Żadnej z tych maseczek nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog, bardzo fajnie piszesz :*
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, są dla mnie motywacją do dalszego pisania ;-)

      Usuń
  9. Swego czasu bardzo lubiłam te maseczki planet spa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są dobre.Ja coraz bardziej zaczynam lubić maseczki z BingoSpa☺

      Usuń
  10. Koniecznie muszę rozejrzeć się za tą maseczką peel - off :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie oczyszcza, polecam☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam maseczek z Bingospa, a kosmetyki z Bielendy niestety mnie uczulają. Mam jedną maseczke z Avonu i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęcam do wypróbowania jak będziesz miała okazję maseczek z Bingospa ;-) są naprawdę bardzo dobre ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się chyba zainteresować takimi maseczkami. Do tej pory nie stosowałam tego typu kosmetyków, bo mam wrażliwą cerę i boję się reakcji alergicznej. Ale jak nie spróbuję to się nie przekonam ;) O tych z Avon z serii Planet spa sporo słyszałam. A z takich saszetkowych (żeby nie wyrzucać całego opakowania maseczki jak się nie sprawdzi) to jakie polecasz? Oprócz tych z Ziaji, bo produkty tej marki mnie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam maseczkę z Bielendy, tę którą opisałam w poście ;-) Dobra jest też maseczka oczyszczająca w saszetce z Dermaglin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczki z Avonu chyba najlepiej na mnie działają szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wszystkie maseczki z Avonu mi odpowiadają, najbardziej lubię te co opisałam w poście, ale jestem otwarta na nowości ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tych produktów ;) czekam na kolejny post, w końcu już luty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. już niebawem będzie kolejny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo rzadko używam masek do twarzy :) Aktualnie stosuje Garnier 3in1, ale nie spełnia w pełni moich oczekiwań :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jakoś za Garnierem nie przepadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. w ogóle nie kojarzę tych maseczek. W ogóle to jestem jakaś taka anty-maseczkowa
    ;)
    Za to podoba mi się tutaj u Ciebie i z chęcią obserwuję! Życzę Ci samych sukcesów w blogowaniu, mnóstwa inspiracji i pomysłów! Też niedawno zaczynałam przygodę z blogowaniem. Niebawem minie rok ! :o

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej dziękuję bardzo za taki motywujący komentarz ;-) miło mi bardzo, że komuś się tutaj podoba ;-) To znak, że czas poświęcony na pisanie, nie idzie na marne ;-) pozdrawiam ;-)

    "Z pisaniem jest tak, że albo ma się wrodzony talent, albo człowiek desperacko się stara i w końcu się nauczy. Nie ma innej możliwości".Haruki Murakami

    OdpowiedzUsuń