czwartek, 1 grudnia 2016

BINGOSPA CYNKOWA MASKA DO TWARZY

BINGOSPA Cynkowa maska do twarzy z koenzymem Q10, aloesem, rumiankiem i lnem

Tę Maseczkę odkryłam przez przypadek, nie sądziłam, że sprawdzi się tak świetnie w oczyszczaniu mojej twarzy ;) 
Po prostu Must Have !!!
Maseczka oprócz tlenku cynku zawiera koenzym Q10, wyciągi z aloesu, rumianku i lnu. 
Konsystencja maseczki przypomina białą pastę do zębów.
Za opakowanie  150 g - około 12 zł.  Także cena bardzo przystępna ;) 
Aplikacja niesamowicie wygodna i higieniczna, za pomocą pompki. 

Moja opinia !!!
Maseczka spełnia moje oczekiwania, ponieważ:
  • dogłębnie oczyszcza, 
  • wysusza oraz goi wypryski, 
  • zmniejsza wydzielanie sebum, 
  • wygładza skórę,
  • nawilża (mimo tego, że jest z cynkiem),
  • łatwo się zmywa.
Stosuję ją zamiennie z innymi maseczkami, raz w tygodniu. 
 Testuję dużo różnych maseczek, ale myślę, że ta zagościła u mnie na dłużej, nawet z racji dużej pojemności ;) Zamierzam jeszcze wypróbować z tej firmy dwie maseczki:drożdżową oraz z proteinami kaszmiru i jedwabiu ;)





2 komentarze:

  1. Z BingoSpa używałam dotychczas masek do włosów. A wczoraj właśnie trafiłam online na tą maseczkę i też zastanawiałam się, czy warto kupić. Muszę się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo wydajna i jak na maseczkę ma sporą gramaturę więc chyba warto ;), ale to jest moje zdanie ;)ponadto nieźle oczyszcza i zmniejsza wydzielanie sebum. Można ją wyhaczyć nawet za 11 zł.

    OdpowiedzUsuń