sobota, 10 grudnia 2016

LANCOME - ZESTAW KOSMETYKÓW DO MAKIJAŻU TENDER VOYAGE

Dziś chciałam pokazać Wam mój niezawodny zestaw kosmetyków do codziennego makijażu, który jest idealny szczególnie na wyjazdy ;) Podczas podroży, mam zawsze tę paletkę w kosmetyczce.
  To już mój drugi zestaw, dostałam go w prezencie od męża ;)  prezent trafiony w dziesiątkę ;)
Zestaw mieści się w bardzo eleganckim opakowaniu.


W skład tego zestawu wchodzą:

  • cztery cienie do powiek,
  • róż do policzków,
  • jedna pomadka,
  • jeden błyszczyk,
  • trzy aplikatory.



Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, mają lekką, kremową konsystencję, bardzo łatwo się je rozprowadza i są trwałe. Na powiece utrzymują się przez cały dzień.



Uwielbiam ten zestaw, mam cichą nadzieję, że to nie ostatni ;) Może mąż zrobi mi jeszcze taki prezent, w końcu to już drugi zestaw, a do trzech razy sztuka ;)

"Wszys­tko co zdarza się raz, może się już nie przy­darzyć nig­dy więcej, ale to, co zdarza się dwa ra­zy, zdarzy się na pew­no po raz trze­ci".
Paulo Coelho




7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna paletka :-) fajnie, że ma takie duże lusterko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, paletka naprawdę godna polecenia ;)

      Usuń
  3. Jedyne co mi się w niej podoba to róż, reszta jest trochę nie w moim guście. Nie mniej jednak to świetny produkt, bo bardzo kompaktowy i idealny do podróży.
    Pozdrawiam,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)dokładnie idealny na wyjazdy ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń