sobota, 10 grudnia 2016

LAKIER DO PAZNOKCI BELL SHINE & CHIC Z BIEDRONECZKI ;)

Jak to dobrze, że Biedronka jest tak blisko ;) zawsze można coś ciekawego i fajnego, za nieduże pieniądze wyhaczyć ;)

Kilka dni temu, robiąc małe zakupy w Biedronce;) natknęłam się na koszyk z nowymi lakierami do paznokci BELL SHINE & CHIC.
Nie mogłam przejść obojętnie ;) Najchętniej wzięłabym wszystkie kolory. ;) Suma summarum wybrałam lakier o pięknym, wyrazistym, kobaltowym kolorze, z delikatnymi, połyskującymi drobinkami. Cudeńko, idealny na zbliżający się karnawał, ale nie tylko, na co dzień też może być ;)!!! 

Hmm... przy najbliższej okazji, na pewno skuszę się jeszcze na jakiś  kolor ;)

Aby uzyskać całkowite krycie, trzeba nałożyć dwie warstwy. Odcień lakieru przypomina mi trochę atrament.
Proszę przymknąć oko, na małe niedociągnięcia w malowaniu ;) 
Reasumując, bardzo polubiłam lakiery z Bell, z tego względu, że są trwałe, utrzymują się na paznokciach przez kilka dni, nie odpryskują się i są po przystępnej cenie.
Kolejny dobry zakup za 6,99 zł. 

Jeśli gustujecie w takich odcieniach, śmiało polecam!!!;)



1 komentarz:

  1. Nominowałam Twój blog do LBA :) zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu:) Pytania na Moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń