niedziela, 18 grudnia 2016

ŚWIAT ZAPACHÓW - MOJE PERFUMY

Dużymi krokami zbliżają się Święta, zapewne większość z Was zrobiła już prezenty ;-) Jeśli jednak jeszcze nie, ;) może  mój dzisiejszy post będzie pomocny. ;)
 Okazji na dawanie prezentów jest wiele: walentynki, urodziny, albo z okazji bez okazji też tak można ;-) Uwielbiam dostawać perfumy w prezencie, zwłaszcza od męża ;)

Jeśli chodzi o moje perfumy, to nie mam jednej ulubionej, bo każda  w jakimś stopniu jest dla mnie ważna i podoba mi się na swój sposób ;-) Do niektórych zapachów zaczynam się dopiero teraz przekonywać.
 Dla mnie zapach to pewne wrażenie, emocje, wspomnienia, w pewnym stopniu odzwierciedlenie charakteru, osobowości. 

Sporo czasu zajmuje mi zakup perfum, zwłaszcza jeśli trochę pieniędzy mam na nie wydać. Staram się znaleźć coś niebanalnego, indywidualnego. Każda z nas ma swoje ulubione nuty zapachowe...


PERFUMY DIOR J'ADORE

Skład perfumy:
bergamotka, magnolia, melon, brzoskwinia, śliwka, mandarynka, gruszka, tuberoza, fiołek, frezja, konwalia, róża, jaśmin, wanilia, cedr, piżmo, jeżyna.
Te perfumy, to jedne z moich faworytek, o pięknym, kwiatowym, zmysłowym, kobiecym, uwodzicielskim, wyszukanym zapachu, który przypomina mi o ważnych wydarzeniach z mojego życia. Zapach zniewalający, zmysłowy... 
Piękny elegancki flakonik, te perfumy mają klasę ;) są bardzo trwałe, używam ich okazjonalnie. ;) Perfuma 50 ml niedawno mi się skończyła, została mi już tylko ta wersja mini :/ Moim zdaniem są unikatowe, niesamowicie ekskluzywne i wyrafinowane.;)
Wielki żal, będę miała jak się skończy i ten flakonik ...



PERFUMY FLORA BY GUCCI

Nuty zapachowe:
Nuta Głowy: Owoc cytrusowy, piwonia
Nuta Serca: Róże, rzadki kwiat osmantusa
Nuta Głębi: Paczuli, drzewo sandałowe

Z kolei te perfumy, mają w sobie coś szczególnego, taką słodką świeżość .;) Kojarzą mi się z wiosną. Jest to słodki, kwiatowy a zarazem bardzo owocowy zapach.Używam ich głównie na dzień, są niesamowicie trwałe. Może nie jest to zapach zmysłowy, uwodzicielski, ale ma w sobie coś wyjątkowego ;) Lubię ten zapach, bo kojarzy mi się z takim pozytywnym szaleństwem, radością, taką ciepłą wiosną. ;)
Flakonik bardzo elegancki ;-) 


IDOLE d'ARAMNI

Nuty zapachowe:
Klementynka, gruszka, imbir, Davana, szafran, róża loukoum, jaśmin, paczula, wetiwer 
Te perfumy, polubiłam z czasem ;), musiałam się do nich przekonać. ;) Warto dać im szansę, bo to naprawdę wyselekcjonowany, unikatowy zapach, ;) który rozkwita dopiero po jakimś czasie od pryskania ;)
 Słodkość połączona z gorzkimi nutami (watiwer), daje zdystansowany, wysublimowany, elegancki, niezwykle kobiecy zapach.
Perfumy idealne na specjalne, wyjątkowe okazje, bardzo trwałe. ;)  
Flakonik prosty, a zarazem szykowny ;)


 Miałyście może, którąś z tych perfum? jakie są Wasze wrażenia?

11 komentarzy:

  1. Nie znam tych zapaszków, musiałabym powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Tego co wiem Idole d'Armani nie zawsze jest dostępna, ale dwie pozostałe na pewno są ;) warto powąchać w perfumerii, a nóż widelec może, któraś z nich Ci się spodoba ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. tylko DIOR J'ADORE znam, bo sama je mam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam tych zapachów :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam każdą ;) ale jak już wspomniałam w poście, zapach to sprawa bardzo delikatna, indywidualna, każda z nas ma swoje nuty zapachowe.... ;)

      Usuń
  4. ZNam bardzo dobrze zapach J'adore - zamówiłam sobie 50ml i chyba mi się troszkę przejadła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego używam tylko na specjalne okazje, żeby zapach był nieustannie wyjątkowy ;)

      Usuń
  5. J'adore.... cudowny jest ten zapach!:-) zakochałam się w nim! Sam flakon jest bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)zapach prześliczny;) widzę ,że nie tylko ja, darzę te perfumy takim uwielbieniem ;)

      Usuń
  6. ten ostatni muszę powąchać:) lubię zapachy Armaniego

    OdpowiedzUsuń
  7. może akurat Ci się spodoba ;) ja dopiero po kilku podejściach, polubiłam się z tym zapachem i to bardzo ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń