czwartek, 23 lutego 2017

KINDER JAJA I MIŚ ;-)

Witam w "Tłusty czwartek",
 w dniu, w którym można jeść do woli  pączki, faworki i inne smakołyki ;-)

Dziś w kilku zdaniach, chciałabym przedstawić Wam słodyczo-zabawki mojej córeczki ;-) 

 Na początek sympatyczny duet w postaci: "dwóch wojskowych jaj"
"czarującego kapitana i  słodkiego pilota"
 ;-)
  Moje dziecko zakochało się w nich od pierwszego spojrzenia ;-)


Jako dziecko też uwielbiałam te jajeczka, niestety nie były tak dostępne jak teraz, ale za to jaka radość była z ich otrzymania ;-) Mała rzecz, a jak cieszyła. Z tego co pamiętam miałam małą kolekcje lwów i hipopotamów ;-)

W jednym dużym jajku, mieści się siedem małych jajeczek ;-) 
Po opróżnieniu tych pysznych słodkości, zostaną dwie urocze zabawki ;-) Te jaja przypominają mi mini lalkę matrioszkę (mini jajeczko w jajku, jajko w wielkim jaju ).
 

Kolejną słodyczo-zabawką jest duży MIŚ HARIBO
 W tym wielkim misiu, mieści się 35 mini opakowań  misiaków, które łącznie mają 350 g ;-)  Po zjedzeniu tych misiowych żelek, zostanie przesłodkie pudełeczko ;-) 



9 komentarzy:

  1. Wow, jak ja kocham kinder jajka! Jejku , ale bym szamala ;))) ten miś haribo też fajny, ale nie lubię żelek ;) super słodkości :* mała pewnie ucieszona

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym wszystko :D Kinder niespodzianka super wygląda :) chrześniak mojego Darka zawsze chce jako.. ale jemu chodzi tylko o zabawkę a mi zawsze daje czekoladę do zjedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Kinder niespodzianki wolałam zabawki od czekolady :D ale za to Misiek Haribo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka do dziś, chociaż już nie jest małym dzieckiem uwielbia kinder niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne są te kinder niedspodzianki:D sama bym taką chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zbierałam zabawki i figurki z Kinder Niespodzianek, wtedy dzieciaki cieszyły się z drobnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kinder jaja to moi chłopcy baaaardzo by się ucieszyli :)

    OdpowiedzUsuń