niedziela, 12 lutego 2017

ZABAWKI EDUKACYJNE MAI

Witam! ten temat chodził za mną od dawna, w końcu się zmobilizowałam i postanowiłam napisać post o kilku zabawkach mojej córeczki, których zakup był absolutnym strzałem w dziesiątkę ;-)
 Jeżeli nie macie jeszcze swoich pociech, potraktujcie ten post jako inspirację, pomysł na prezent ;-)

Od dwóch lat jestem szczęśliwą mamą, każdy dzień spędzony z moją córeczką uczy mnie czegoś nowego;-) Dzięki niej poznaję świat na nowo, spoglądam na  rzeczy z innej perspektywy, potrafię lepiej organizować czas, robię rzeczy o których nigdy nie miałam zielonego pojęcia i doceniam każdą wolną chwilę ;-)


Jeżeli chodzi o zabawki, na początku kupowałam z mężem sporo interaktywnych, z których dziecko cieszyło się dosłownie przez chwilę, potem szybko szły w odstawkę. Nasz błąd, możliwe, że  bardziej podobały się nam, takie niespełnione pragnienia z dzieciństwa ;-) Za naszych czasów takich cudeniek nie było ;-) ulegaliśmy również perswazji reklamowej ;-) 
W większości przypadków spore pieniądze wyrzucone w błoto. 

Być może niektóre dzieci uwielbiają takie zabawki, ja opisuje upodobania mojej córki na chwilę obecną  ;-) Córcia zdecydowanie woli bawić się drewnianą ciuchcią na sznurku, niż interaktywnym pieskiem, czy lalką ;-)


Teraz staram się kupować zabawki bardziej praktyczne, takie które stymulują rozwój poprzez zabawę ;-) Dzieci są małymi badaczami, odkrywcami, wiec warto pozwolić im, aby same małymi kroczkami odkrywały związki przyczynowo- skutkowe ;-)

O to cztery zabawki edukacyjne, którymi uwielbia bawić się moje dziecko


JANOD, KLOCKI PUZZLE 6 w 1

Zestaw składa się z 32 kartonowych klocków, w kształcie sześcianów. Klocki są przeznaczone dla dzieci od 2 roku życia.
Zachęcają dzieci do nauki kolorów, nazw zwierząt, literek, kształtów, znaków interpunkcyjnych. Połączenie zabawy ze stymulacją rozwoju dziecka.
 Obrazki są urocze, córeczka bardzo je lubi.

Dziecko z przyjemnością uczy się literek, w przyszłości wykorzystamy je do nauki alfabetu.
Klocki są wykonane solidnie, myślę, że posłużą na dłuższy czas ;-)

Układanie klocków rozwija wyobraźnie dziecka, kreatywność, logiczne myślenie, zdolności manualne. Dziecko trenuje cierpliwość oraz koncentrację.
Zapewniają dziecku dłuższą zabawę. Moja córeczka bardzo lubi się nimi bawić ;-) Połączenie zabawy z nauką ;-) Doskonała zabawa, w której uczestniczy cała rodzinka ;-)

 JANOD. MAGNETYCZNA WALIZECZKA TABLICA 4W1

Walizeczka tablica 4w1 daje cztery możliwości zabawy:

  • na jednej można pisać kredą,
  • na drugiej przyczepiać magnesy,
  • na trzeciej rysować po tablicy znikopisie,
  • na czwartej pisać specjalnymi mazakami.


Tablica świetnie sprawdza się w podroży, po złożeniu czterech tablic, przybiera kształt walizeczki ;-) W walizeczce znajduje się pudełeczko z kolorowymi kredami, gąbka do ścierania, 42 magnesy, pisak do znikopisu.
 Dzięki takiej zabawce, która posłuży na lata, dziecko rozwija swoją wyobraźnię, umiejętności artystyczne, manualne. Będzie pomocna przy nauce literek oraz liczenia.  Zabawka wykonana jest bardzo solidnie. Córeczka będzie mogła bawić się  w szkołę ;-) Kolejna zabawka, w której rodzić może  spędzać czas ze swoją pociechą ;-)


JANOD, MAGNETYCZNE KLOCKI 3D FARMA

W komplecie klocków magnetycznych, znajdują się cztery przeurocze postacie, każdą tworzy się z trzech części.
Cztery fantastyczne zwierzątka z farmy: osiołek, kózka, krówka i świnka ;-) 

W każdej części klocka umieszczony jest magnes, dzięki temu dziecko może dowolnie łączyć i tworzyć postacie. Sprawia to dziecku niezwykłą frajdę ;-) Klocki są drewniane, proste, wykonane bardzo starannie.
Dzięki tym klockom, dziecko rozwija swoją wyobraźnie, kreatywne myślenie, zdolności manualne, uczy się precyzji, koncentracji oraz cierpliwości. Dziecko może tworzyć własne, historyjki np. zmieniając zwierzakom ubranka. Córeczka je uwielbia ;-)

PLAYME, UKŁADANKA UBIERANIE DUŻEGO I MAŁEGO MISIA

Układanka polega na ubieraniu misiów w różne stroje, w zależności od okazji i pory roku. Drewniane puzzle umieszczone są w  pudełeczku, wykonanym również z drewna.


Dzięki tym prostym puzzlom, dziecko uczy się zdolności manualnych, kreatywnego myślenia, empatii
(misie mają różne minki). Córeczka uczy się odczytywać różne nastroje, chumorki.
Wspaniała układanka, która wciąga dziecko na długi czas. Majeczka uwielbia ubierać te przesłodkie misiaki ;-)


Antoni Kępiński 


22 komentarze:

  1. Świetne zabawki. Jak moja córcia była mała też kupowałam klocki i takie laleczki do ubierania - były wtedy z papieru, a tablica była do pisania tylko, ale bardzo ją lubiła. To są zabawki, które rozwijaja kreatywność u dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam te laleczki, świetne były ;-) Jak byłam dzieckiem robiłam z koleżankami postacie bajkowe z papieru ;-)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś coś podobnego jak byłam dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie większość miała ;-) są to zabawki z lat 70-tych, a nawet i z lat wcześniejszych.
      Zabawki drewniane teraz przeżywają swój prawdziwy renesans ;-)

      Usuń
  3. klocki puzzle i tablice, też mieliśmy kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zabawa nimi to frajda zarówno dla pociechy jak i rodzica ;-)

      Usuń
  5. Te przedostatnie zwierzątka jest słodkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta tablica :) U nas klocki też rządziły swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie rządzą drewniane, później przyjdzie czas na lego ;-)

      Usuń
  7. Tablica! <3 Ulubiona zabawka mojego dzieciństwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, prosta rzecz, a dawała tyle radości i cudownych wspomnień ;-)

      Usuń
  8. Puzzle i klocki zawsze były u nas na topie, do tego autka , kolorowanki i książki! Lalki mogłyby nie istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na razie laleczki dla niej nie istnieją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam niektóre podobne za dzieciństwa, ale dużo gorsze jakościowo :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że kiedyś robili zabawki lepsze jakościowo, z większą starannością i precyzją;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawki interaktywne dla maluchów często po jakimś czasie zaczynają irytować rodziców ;) Moja córeczka akurat układa na podłodze puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  13. i to nawet bardzo potrafią irytować, a zwłaszcza jeśli są bez wyłącznika ;-)

    OdpowiedzUsuń