środa, 15 lutego 2017

MINI KOLEKCJA MATOWYCH SZMINEK

Witam ;-) dziś przychodzę do Was z moją mini kolekcją matowych szminek z 
AVON True Colour ;-)
 Ostatnimi czasy, uparłam się na szminki z Avonu ;-) ale w niedalekiej przyszłości zamierzam, wypróbować również matowe pomadki z Golden Rose, o których teraz jest tak głośno w blogosferze;-)

Pierwszą szminkę z serii AVON True Colour kupiłam w kolorze Pure Pink. Tak mi się spodobała, że postanowiłam wypróbować inne kolory. Dobrze czuję się w matach, ale dodam, że nie mam problemu z wysuszonymi ustami i suche skórki występują u mnie bardzo rzadko. Staram się pielęgnować usta (jeśli już się pojawią, smaruję usta miodem).



Polubiłam te szminki, nie bez powodu. ;-) 
Mają przepiękną kolorystykę, nie wysuszają ust, a nawet delikatnie je nawilżają, są dosyć trwałe, kryją bardzo dobrze ;-)

  1. ADORING LOVE-  zgaszony ciemniejszy róż. Bardzo ciekawy odcień, trochę w stylu retro. ;-)
  2. PURE PINK - piękny zgaszony herbaciany róż, idealny na co dzień, uniwersalny kolor.  Z tej czwórki najbardziej nudziakowy odcień.
  3. PEACH FLATTERS- ciemniejszy od poprzednika, brzoskwiniowy, o neutralnej tonacji. Myślałam, że Pure Pink podbił moje serce, jednak ten go zdetronizował. ;-)
  4. RED SUPREME- wiśniowa, klasyczna czerwień, bardzo elegancka, idealna na wieczorowe wyjście. ;-) 


Chętnie powiększyłabym moją kolekcję o jeszcze kilka odcieni, ale zobaczymy ;-)

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory. Ja też mam jedną matową z Avonu, ale powiem szczerze, nie lubię za bardzo matowych szminek bo mam wrażenie, że moje usta są bardziej suche wtedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu odpowiadają maty, kupiłam mamie jedną i widzę, że nie może się do niej przekonać ;-) ja na razie mam na nie fazę ;-)

      Usuń
  2. Szminek nie lubię, wolę błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od niedawna zaczęłam używać pomadek, wcześniej tylko błyszczyki i pomadki nawilżające;-)

      Usuń
  3. Szminki pigmentowe wysuszają, wolę więc błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błyszczyki też bardzo lubię ;-) te szminki akurat nie wysuszają ust, gdyby wysuszały nie kupowałabym czterech ;-)

      Usuń
  4. Kolory ładne, ale nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory to bardzo indywidualna kwestia ☺są gusta i guściki ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są ;) ja wszystkich kolorówek do ust mam może z 4 ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie wiedziałam, że Avon ma takie fajne szminki! Koniecznie muszę sama je przetestować. Kolor nr 3 bardzo mi się podoba :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo przypadły do gustu, polecam ;-)

      Usuń
  8. Kolor numer 2 bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek o neutralnej tonacji, idealny na co dzień, myślę, że będzie pasował dla większości typów urody ;-)

      Usuń
  9. Bardzo lubię tą serię:) szminki są super:) piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się kolor ADORING LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że ten kolor będzie pasował dla większości typów urody ;-) ma bardzo ciekawy odcień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie mam problemu z wysuszeniem ust. Piękne te kolorki, szkoda że mam tak dużo produktów do ust.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam żadnej matowej szminki z Avon. Bardzo podobają mi się ich kolory, więc wcześniej czy później się na nie skuszę :)
    Bardzo mi się tu podoba, więc obserwuję :)
    Zapraszam do siebie: https://kwadransdlaciebie9.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolorki, ja też mam, ale dwa Rose Revival i Softest Peony ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz z tej najnowszej serii☺ale one nie są matowe☺bardzo ładne odcienie ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim faworytem jest numer 2 :)

    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolorek kupiłam jako pierwszy ;-) idealny na co dzień ;-)

      Usuń
  17. Mam jedną z tych szminek tylko moja przypomina dojrzałą jagode ;) jest na prawdę świetna !

    OdpowiedzUsuń