wtorek, 21 lutego 2017

MĘSKA RZECZ ;-)

Dziś typowo męskie klimaty;-)
Postanowiłam dzisiejszy post poświęcić kilku nowym "nabytkom" mojego męża ;-)

Na pierwszy rzut, "ognista woda"  z miasta zakochanych, w kształcie wierzy Eiffela ;-) W tej romantycznej buteleczce mieści się brandy ;-) Idealna na prezent. 

Faceci jak dobrze wiecie to duże dzieci, lubią kolekcjonować różne rzeczy. Mój mąż akurat upodobał sobie od czasów studenckich do dnia dzisiejszego kolekcjonowanie kieliszków z rożnych krajów. Ta kolekcja jest dosyć spora, zamieściłam jedynie ich namiastkę
(kiedyś poświęcę na nie odrębny post) ;-)

Na drugi ogień, perfuma Mr. BURBERRY

Zapach typowo męski z brytyjskim akcentem ;-)
Ten zapaszek został wydany w 2016 r. Twórcą kompozycji zapachowej jest Francis Kurkdjian.


Nuty zapachowe:

nuty głowy: grejpfrut, kardamon, estragon i mięta

nuty serca: liść brzozy, gałka muszkatołowa, cedr i lawenda

nuty głębi: drzewo sandałowe, drzewo gwajakowe, wetyweria, drzewo bursztynowe, benzoes i mech dębowy.

Perfumy mają niesamowicie wysublimowany,  zmysłowy i wyrafinowany zapach, są idealne zarówno na co dzień jak i na wieczorowe wyjścia.  Jest to zapach ziołowo-drzewny, bardzo trwały i elegancki. Flakonik przepiękny,  prosty a zarazem szykowny ;-)

Kolejny nabytek to zapalniczka, niestety nawet desmoxan mężowi nie pomógł ;-(


Nie palę i nigdy nie paliłam, oceniam jedynie pod kątem estetycznym.  Bardzo ekskluzywna i elegancka zapalniczka żarowa, którą się ładuje za pomocą kabla USB.


10 komentarzy:

  1. Nie palę papierosów ani nic podobnego, ale taką zapalniczkę to bym chciała :D Wiem już co kupię chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-) zapewne się ucieszy jest całkiem masywna i ładnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że te prezenty zainteresowałyby każdego mężczyznę :P
    zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na pewno zajrzę na Twojego bloga ;-)

      Usuń
  4. Ta brandy świetnie wygląda. Mój mąż lubi takie nietypowe butelki od trunków, więc i ta pewnie by go zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki trunek kupowałam z dziewczynami szefowi :) a szefowej w kształcie szpilek :D

    OdpowiedzUsuń