niedziela, 26 lutego 2017

TORT URODZINOWY MAI ;-)

Chyba wszystkie dzieci uwielbiają dzień swoich urodzin ;-)
 To drugie święto zaraz po Bożym Narodzeniu, które jest tak przez dzieci wyczekiwane  ;-)

 W tym szczególnym dniu 
najważniejszym atrybutem jest TORT - robiony specjalnie dla solenizanta ;-)

Moja córeczka urodziła się w wyjątkowym dniu, otóż w ostatnim dniu roku 31 grudnia ;-) Zawsze ten dzień będzie obchodzony hucznie, z fajerwerkami na niebie;-) 
Sylwestrowa dziewczynka ;-)


Dziś chciałabym Wam pokazać dwa torty córeczki, których autorem jest moja zdolna koleżanka ;-)
 Tort śmietanowo- malinowy
wykonany z trzech warstw:
  • pierwsza- śmietanowa,
  • druga- galaretka z musem malinowym,
  • trzecia- krem mascarpone.
Całość oblana białą czekoladą z dodatkiem soku z malin, co nadało polewie pięknego różowego kolorku ;-)
Ozdoby: króliczek, jedynka i szyld  zostały wykonane z masy marcepanowej ;-)  
Dodatkową dekoracją tortu były kwiatki i owoce liczi ;-)
Tort był wyborny, delikatny, nie za słodki, miód malina ;-) 

Torcik na drugie urodzinki, był bardzo podobny w smaku do pierwszego ;-)


Tort składał się z czterech warstw, przełożonych kremem mascarpone z musem malinowym i kremem śmietanowym ;-) Dosłownie niebo w gębie ;-)
Jeżeli chodzi o dekorację, córeczki faworytką jest myszka Mini, więc na torcie nie mogło jej zabraknąć ;-) 
Wszystkie ozdoby są jadalne i zostały wykonane ręcznie ;-)

Pisząc ten post narobiłam sobie "smaka" na tort ;-) chyba zmówię u koleżanki o podobnych  smakach na Dzień Kobiet. 

Narobiłam Wam tez ochoty na  taki rarytas? ;-)

17 komentarzy:

  1. Piękny <3 i chętnie bym go skosztowała, chociaż odrobinkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te torty, oba mi się podobają. Pewnie córcia była zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak tu dbać o figurę? Mam smaka na tort lub dobre ciasto a jest prawie 23 ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie piękne torciki ale bardziej podoba mi się drugi <3 uwielbiam torty, szczególnie jeśli są takie typowo weselne maślane haha

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są, faktycznie zdolna ta Twoja koleżanka :)
    Zjadłabym sobie taki torcik do kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie narobiłaś ochoty na torcik, a nowy miesiąc, nowa ja :D I zero słodyczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy tort i ten królik - kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda. Uroczy jest ten królik z 1 tortu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale rewelacyjne :) u mnie torty robi mąż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę sylwestrowa dziewczynka! Pewnie bardzo się cieszy na fajerwerki jak to dzieciaczki <3 dosłownie hucznie obchodzi urodzinki hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. A co do tortów, każdy bym zjadła :* wyglądają przepysznie!!!

    OdpowiedzUsuń