poniedziałek, 6 marca 2017

BIEDRONKOWE PEREŁKI ;-)

Witam;-) za oknem plucha, ale takie są uroki przedwiośnia, w marcu jak w garncu, wiosna coraz bliżej.  Pierwsze bazie już w wazonie ;-) 
 Dziś przychodzę do Was z moimi  perełkami z Biedronki ;-) 

Uwielbiam Biedronkę, bo zawsze można w niej coś ciekawego, dobrego i niedrogiego wyhaczyć ;-)

  BE BEAUTY KOJĄCA SÓL DO KĄPIELI
  Wiem, że ten kosmetyk ma różne opinie, podobno uczula, ale ja nie mogę napisać o nim złego słowa, spełnia całkowicie moje oczekiwania. Pięknie pachnie, co sprawia, że kąpiel jest totalną chwilą relaksu ;-) Po ciężkim dniu, kąpiel w tej soli działa kojąco i odprężająco na ciało.

BE BEAUTY ŻEL POD PRYSZNIC JAPONIA

 Uwielbiam żele z tej serii, a zwłaszcza ten ;-) pachnie obłędnie, dobrze nawilża, a ponadto skład ma całkiem przyzwoity. Żel zawiera hydrokapsułki z witaminą E oraz ekstrat z alg morskich. Ten zapach kojarzy mi się z wakacjami.

TUTTI FRUTTI KREMOWY PEELING MYJĄCY
Świetny kremowy peeling do ciała o cudownym owocowym zapachu kiwi i karamboli. Kosmetyk dzięki zawartości peelingujących drobinek jojoba i zmielonych łupinek orzechów macadamia, usuwa martwy naskórek i doskonale wygładza skórę. Polecam ;-)

MARION INTENSYWNIE WZMACNIAJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW SŁABYCH ZE SKŁONNOŚCIĄ DO WYPADANIA
;-) Do kupienia tej odżywki zachęcił mnie jej skład. Odżywka zawiera m.in. organiczny olejek arganowy,  proteiny ryżowe i biotynę. Jeśli chodzi o działanie, to mogę o niej napisać jednie to, że włosy ładnie się rozczesują, pięknie pachną i są lśniące. Mam nadzieję, że przez częste stosowanie, w jakimś stopniu również się wzmocnią ;-)

JANTAR ODŻYWKA Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU
Jak tylko pojawia się w Biedronce, od razu kupuję ;-)  Uwielbiam tę wcierkę do włosów. To już moje drugie opakowanie. Nie wiem czy to zasługa kuracji Vitapilem czy tej odżywki, ale mam niezły wysyp baby hair ;-) z czego jestem bardzo zadowolona ;-)

Lubicie kosmetyki z Biedronki? Macie swoje ulubione ?


10 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie zakupić wcierkę. Zaczęłam coraz bardziej dbać o włosy, więc na pewno by mi się przydała. Oczywiście odżywką też bym nie pogardziła :) A peeling znam i uwielbiam!

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jantar bardzo lubię i ta sól jest świetna :) w sumie miałam chyba wszystkie warianty zapachowe a teraz jakieś nowe wyszły :) Biedronkę bardzo lubię czasami można też fajne gadżety kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten żel pod prysznic i odżywka z bursztynem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale żel Japonia mnie zaciekawił, poszukam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O produktach do włosów jantar słyszałam wiem dobrego, nawet fryzjerka polecana mi ta odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze zajrzec do biedronki, zaciekawiłaś minie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze zajrzec do biedronki, zaciekawiłaś minie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zwracałam tak naprawdę na kosmetyki z biedronki uwagi :) Jantara kocham! Dzięki niemu zawdzięczam swoją długość włosów:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuję żadnych kosmetyków :D ostatnio wyrzuciłam cały wór przeterminowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak tu nie lubić biedronki :D No normalnie się nie da (;BeBeauty ostatnio powiększyło asortyment i jest w czym wybierać.Poza tym pojawiają się produkty wiodących marek a to też cieszy.

    OdpowiedzUsuń