wtorek, 14 marca 2017

ECOCERA PUDER RYŻOWY, FIXER

Witam ;-) w tym pięknym, słonecznym dniu ;-)
 Dziś przychodzę do Was z moim nowym odkryciem, pewnie już przez Was większość znanym - PUDREM RYŻOWYM ECOCERA, FIXER

 Używam tego pudru od dwóch tygodni i już zdążyłam się z nim bardzo polubić ;-)

Opis producenta:
Puder ryżowy stosowany jest w kosmetyce od wieków. Znany i stosowany był już w starożytnej medycynie ajuwerdyjskiej jako specyfik łagodzący stany zapalne skóry. Jest on jednym z sekretów pięknych i zawsze młodych Azjatek ceniących jego doskonałe właściwości. Wygładza cerę, nadając jej aksamitną i jedwabistą gładkość. Wchłania nadmiar sebum długotrwale matując cerę oraz zapewniając jej piękny i zdrowy wygląd przez wiele godzin.W momencie zetknięcia ze skórą biały kolor pudru stapia się idealnie z kolorytem cery. Stosowany jako fixer utrwala makijaż na cały dzień sprawiając, że twarz wygląda promieniście i zdrowo nawet w 16 godzin po nałożeniu podkładu i różu. Produkt przeznaczony zarówno do profesjonalnego jak i codziennego użytku, niezbędnik każdego wizażysty. Transparentny, hipoalergiczny, nie zawiera szkodliwych parabenów ani zatykającego pory talku. Szczególnie polecany do cery mieszanej i tłustej.

Właściwości:
 product hipoalergiczny, bez parabenów, baz talku, fixer  przedłuża trwałość makijażu do 16 godzin. Puder ryżowy to jeden z najsilniejszych absorbentów sebum, nadaje cerze aksamitną, jedwabistą gładkość, nie zatyka porów, daje ultranaturalny efekt, niezwykle łatwy w aplikacji, stapia się z kolorytem cery, delikatny, transparentny, lekki.

Moja opinia:
Moja skóra bywa czasami kapryśna, wyskakują mi niechciani goście i mam problem z błyszczeniem się skóry w strefie T. Do zakupu tego pudru, zachęcił mnie skład i masa pozytywnych o nim opinii ;-) Żałuję jedynie, że odkryłam go tak późno.

Puder przypomina mi białą, bezzapachową mąkę.  Używam go na sam koniec, jako wykończenie całego makijażu. Twarz jest pięknie zmatowiona, praktycznie utrzymuje się w takim stanie przez cały dzień ;-) Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrego pudru, który by tak profesjonalnie zmatowił skórę, nie zapychając jej przy tym ;-)
 Cena bardzo przystępna, niecałe 20 zł za 15 g.

Jeśli macie problem z błyszczeniem się twarzy, gorąco polecam ten rewelacyjny kosmetyk ;-)

15 komentarzy:

  1. Muszę go mieć. Właśnie kończy mi się puder matujący, a ten jest w drogerii w moim mieście za 13 zł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym pudrem. Zupełnie go nie znałam wcześniej, a wydaje się, że by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to mnie zaskoczyłaś, nie znałam takiego zastosowania ryżu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to mnie zaskoczyłaś, nie znałam takiego zastosowania ryżu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę to cudo, ale Twoja recenzja i cena produktu bardzo zachęciły mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się zaintrygowana :) Nie widziałam jeszcze takiej wersji pudru!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i lubię choć nie używam codziennie z racji tego że troszkę zauważyłam że wysusza ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę spróbować tego pudru. Słyszałam już wiele dobrego na jego temat, więc na pewno warto.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstyd się przyznać ale nie wiedziałam, że takie coś istnieje. U mnie też niechciani goście czasem się pojawiają. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koleżanka mi kiedyś opowiadała, że są takie pudry, ale jeszcze nigdy go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tego pudru, ale w przyszłości może sprawdzę go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego o nim słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O pudrze ryżowym słyszałam same pozytywne opinie ale póki co nie stosowałam go.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudru ryżowego jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. moja przyjaciólka go ma i bardzo chwali ;)

    OdpowiedzUsuń