środa, 8 marca 2017

DZIEŃ KOBIET ;-)


Od rana chodzi mi po głowie piosenka Fasolek, którą pamiętam jeszcze z przedszkola ;-)

"Chodzi marzec - czarodziej,
po chmurach, po lodzie.
Aż tu nagle hokus - pokus:
i już pączki na patyku
i już trawka na śnieżniku.
Och , ten marzec - czarodziej!"

Witam, dziś cudowny dzień 8 marzec czyli DZIEŃ KOBIET, przez niektórych uznawany za komunistyczne święto, przez większość obchodzony ;-)

Mam nadzieję, że każda z Was otrzymała jakiegoś kwiatka i poczuła się w tym szczególnym dniu wyjątkowo ;-)
 Mnie dzisiejszy dzień miło zaskoczył, ledwo zdążyłam otworzyć oczy a tu ;-)
Piękne tulipany, czekoladki i winko dostałam od mojego kochanego męża ;-) Perfumę podarował mi mój kochany braciszek ;-)


Perfumy JOANNA KRUPA follow the heart

     
Perfumy o pięknym, subtelnym , świeżym, typowo kobiecym zapachu, idealne na wiosnę ;-)
Nuty zapachowe:
Głowa: miód, kadzidło
Serce: szafran, morela
Podstawa: belladonna, jaśmin, orchidea




  Winko i czekoladki, nie mogą się zmarnować, postanowiłam  urządzić dziś z moimi koleżankami mały "sabat czarownic" by uczcić ten dzień lampką wina ;-)

Życzę aby dzisiejszy dzień był dla nas wszystkich kobietek szczególny, radosny i pełen niespodzianek ;-)

A wy jak obchodzicie dzisiejszy dzień? 





13 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam pojęcia jak spędzę dzisiejszy dzień :D Cały czas czekam na chłopaka :) Ale coś czuję, że szuflada jutro będzie pełna czekolad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie mam planów , może jakaś kolacja z moim mężczyzną :)
    Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet :)!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny prezent :) fajnie że pamiętał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty, ja nie zostałam aż tak obdarowana, ale i tak miło spędziłam dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Dżoana ma perfumy :)
    Wszystkiego najlepszego w dniu naszego święta ;)
    Ja na moje kwiatki musiałam czekać do wieczora ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam kwiatki i zostałam zabrana do restauracji:) Świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,że Twoj mąż pamiętał o Dniu Kobiet. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty, mam nadzieję że sabat się udał :) Ja dostałam róże i czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty, no i kwiaty super:) Kiedyś, jak żyli mężczyźni w mojej rodzinie - mój mąż, ojciec i brat, oczywiście obchodziło się to święto, tzn. oni zawsze pamiętali :) Teraz zostałam tylko z córką, więc nie obchodzimy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę kochana :) Ja dostałam tylko życzenia... i to i tak pod koniec dnia :P no cóż, chyba nie zasłużyłam choćby na jednego kwiatka hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny prezent ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa, dobrze o Ciebie dbają Ci panowie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w domu ten dzień jak co dzień ;) w tym roku dostałam moją ulubioną czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń