piątek, 5 maja 2017

IWOSTIN/ NAWILŻAJĄCA KURACJA SPA

Witam po majowym weekendzie ;-)  Mam nadzieję, że pierwsze majowe dni minęły Wam tak jak sobie zamarzyłyście ;-) 

Dziś przychodzę do Was z  NAWILŻAJĄCĄ KURACJĄ SPA, którą udało mi się zakupić po bardzo przyzwoitej cenie, zestaw za około 47 zł.

Okres wiosenno-letni to czas kiedy muszę pożegnać się z moim ukochanym lekkim kremem nagietkowym z Sylveco LINK, z tego względu, że nie posiada w swoim pięknym składzie filtrów.  Gdy w odstawkę idzie Sylveco, do łask wraca Iwostin ;-)

Krem Iwostin Sensitia Intensywnie Nawilżający SPF 20
 odkryłam kilka lat temu i muszę przyznać, że moja skóra bardzo się z nim polubiła, używam go zazwyczaj latem;-) 


Krem wchłania się błyskawicznie, nie pozostawiając na twarzy tłustego filmu, nie zapycha porów, świetnie nadaję się pod makijaż. Długotrwale nawilża. Chroni przed promieniowaniem UV. Działa przeciwrodnikowo.

Zestaw Iwostin Sensitia zalecany jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry.


Iwostin Kojacy płyn micelarny- uważam, że jest to świetny produkt dla osób z wrażliwą skórą, który skutecznie usuwa makijaż, nie podrażniając oczu. I tak jak pisze producent zapewnia uczucie odświeżenia oraz koi i nawilża skórę. Jest bezzapachowy.
 W swoim składzie zawiera m.in.  wyciąg z alg morskich, olej z pestek winogron oraz pantenol. Polecam wypróbować, działa rewelacyjnie!!!


Krem odżywczy na noc z witaminami C+E
 Ten krem stosuję dopiero drugi tydzień, więc nie mogę na jego temat za wiele powiedzieć. Jak na razie  nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, nie zapycha porów, dogłębnie nawilża. 
 Opis Producenta:
  • Intensywnie regeneruje i odżywia skórę podczas snu
  • Działa przeciwrodnikowo
  • Odbudowuje barierę lipidową naskórka
  • Likwiduje uczucie ściągnięcia i nieprzyjemnego napięcia skóry
  • Wygładza naskórek, poprawia jego jędrność i elastyczność
  • Ma działanie zapobiegające powstawaniu zmarszczek i wyrównujące koloryt skóry



Myślę, że mogę Wam tę serię śmiało polecić ;-)


8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś krem z tej serii i byłam z niego bardzo zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam ich produktów.. ale przeważnie byłam zadowolona może kiedyś wrócę do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam produkty Iwostin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że mogłoby byc to coś dla mnie bo też mam skórę wrażliwą. A krem ma jakiś zapach czy jest zupełnie bezzapachowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że sprawdziłby się u Ciebie, skoro masz wrażliwą skórę. Krem jest bezzapachowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw nigdy nie miałam nic z tej firmy ,ale z tego zestawu chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam kiedyś ten krem Krem Sensitia Intensywnie Nawilżający i pamiętam, że był bardzo fajny na dzień pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń