sobota, 18 marca 2017

MARCOWY TORCIK ;-)

Witam ;-) 
dziś przychodzę do Was z odrobiną słodkości. 
Wczoraj moja bratowa obchodziła swoje urodzinki, więc była okazja do zamówienia tortu u mojej zdolnej koleżanki ;-)

TORT MALINOWO-ŚMIETANOWY Z ODROBINĄ LUKSUSOWYCH DODATKÓW ;-)

 Muszę Wam powiedzieć, że tort był przepyszny. Niestety piszę o nim w czasie przeszłym, bo zostało po nim tylko wspomnienie i te o to foteczki ;-)

 Tort udekorowany ozdobami w postaci imitacji: perfum Dolce & Gabbana Light Blue, cieni MAC, torebki DIOR, szminki, złotego łańcuszka, piórek i kwiatów- wszystko jadalne ;-)

 Tort  zrobiony z trzech warstw:
  • pierwsza -śmietanowa z mleczkiem kokosowym,
  • druga- mus malinowy,
  • trzecia- mascarpone z mleczkiem kokosowym i malinami.
Całość oblana białą czekoladą z dodatkiem zmiksowanych malin ;-)

Mam zamiar zamówić kolejny torcik na Wielkanoc ;-) Powinnam ograniczyć słodkości, w końcu nadchodzi wiosna, ale co tam odrobina przyjemności każdemu się należy ;-)


9 komentarzy:

  1. Złóż życzenia bratowej :) zajebiaszczy tort też taki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku jakie pyszności! Tort świetny, po prostu wow! Dużo zdrowia i szczęścia dla bratowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękny ten tort :D Bardzo spersonalizowany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że zerknęłam na tego posta w tym momencie, bo jest godzina 21.30 a ja zjadłabym ten tort w całości, burczy w brzuchu :P jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń