poniedziałek, 20 marca 2017

O'HERBAL / ODŻYWKA ZWIĘKSZAJĄCA OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW CIENKICH Z EKSTRAKTEM Z ARNIKI

Witam, dziś mamy astronomiczny DZIEŃ WIOSNY ;-)
W związku z tym czapki niebawem odłożymy do szafy i nasze włosy będą mogły spokojnie odetchnąć, świeżym, wiosennym powietrzem ;-)

Jakiś czas temu opisywałam odżywkę firmy O'HERBAL do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu, dla zainteresowanych podaję LINK . Odżywka spodobała mi się na tyle, że postanowiłam wypróbować z tej serii inne ;-)

 O'HERBAL
Odżywka zwiększająca objętość włosów cienkich z ekstraktem z arniki


SKŁAD ODŻYWKI:
keratyna, proteiny mlekowe, arnika górska, kwiaty arniki, ekstrakt z kwiatów arniki.
Odżywka w swojej recepturze, nie zawiera barwników ani silikonów.
Wygodna, higieniczna aplikacja produktu, za pomocą pompki. Dzięki temu, zużywamy odżywkę do ostatniej kropli ;-)

MOJA OPINIA:
Jeśli chodzi o zwiększoną objętość, to wiadoma sprawa, że aż takich cudów nie ma, nawet na to nie liczyłam;-) włosy jedynie delikatnie unoszą się u nasady i w zasadzie  to mi wystarcza. 
Po użyciu odżywki włosy są puszyste, dobrze się układają, pięknie rozczesują. 
Zapach naturalny, bardzo delikatny.
Sama szata graficzna tej odżywki, zachęca do kupienia.


To już moje drugie opakowanie. Myślę, że mogę ją śmiało Wam polecić. Dobry, naturalny produkt, o dużej pojemności 500 ml za ok. 15 zł.


18 komentarzy:

  1. W sumie mogłabym ją wypróbować wydaje się być dobrą do moich włosów ;) ale najpierw zapasy muszą iść w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie produkty z tej firmy i właściwie pierwszy raz natknąłem się na recenzję. Stosowałaś może ich szampon? Bo podoba mi się butelka 😁 Zachęca mnie pompka i duza pojemność 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu nie stosowałam, bo mam swój sprawdzony, jedynie odżywki :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! 😊

      Usuń
  3. Nie znam tej firmy, ale brzmi zachęcająco, cena też jest kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię odżywki z pompką i bez zawartości silikonów. Zaznaczam jako coś wartego wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam ją na zmianę z wersją z korzeniem ;) obie w porządku, z tym, że ta wersja robi lekkie, puszyste włosy, a z korzeniem jest jakby bardziej odżywcza i dociąża włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takie odżywki nigdy nie działają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się skuszę :) Od jakiegoś czasu jestem na naturalnych kosmetykach do włosów, może ta odżywka się u mnie dobrze sprawdzi.


    https://coloursof-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbuję tę odżywkę, tym bardziej, że jestem posiadaczką włosów cienkich i szybko przetłuszczających się :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko jest znaleźć coś dobrego. Ogólnie sama jest w poszukiwaniu i na razie moje włosy są uniesione po szamponie H&S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej odżywki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię gdy kosmetyki mają pompkę. Z O'herbal jeszcze nic nie miałam, ale to jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio widziałam kilka razy tę firmę i coraz bardziej się przekonuję, żeby wypróbować jakiś ich produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tej odżywce słyszę po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam gęste włosy i raczej unikam produktów tego typu bo wtedy to już w ogóle mam na głowie "szopę" :) zazwyczaj stosuję coś co pomaga je okiełznać i przylizać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego produktu ale nie lubię kiedy włosy są podniesione u nasady bo wyglądam jak w hełmie :)

    OdpowiedzUsuń