wtorek, 6 grudnia 2016

LAKIERY BELL FASHION COLOUR- BIEDRONKA

Dziś  barwnie i kolorowo ;) Przedstawię w skrócie 5 lakierów Bell Fashion Coulor z Biedronki ;)


Lakiery są hypoalergiczne i dosyć trwałe. Lakier utrzymuję się na paznokciach około 4 dni ;) Cena 6,99 zł w Biedronce, także warto przyjrzeć się im bliżej!!! 
Do pełnego krycia potrzebuję dwóch warstw. 


Poniżej przedstawiłam jak lakiery prezentują się na moich paznokciach, przymknijcie proszę oko ;) na niedociągnięcia i  na pomalowane skórki ;)


 Lakier  Nr 306 
Lubię ten kolor, idealny na co dzień. Ciężko go dokładnie określić, taki jakby przygaszony róż ;)


Lakier Nr 322
Delikatny koral, świetnie prezentuje się latem na opalonych dłoniach ;)

Lakier NR 410
Soczysta, winna czerwień. Bardzo podoba mi się ten kolor, paznokcie wyglądają bardzo szykowanie. Myślę, że warto mieć taki kolorek w kosmetyczce ;)

Lakier Nr 01
Szczerze mówiąc, ten odcień nie przypadł mi do gustu ;/ Kupiłam go latem, ale jakoś do tej pory, nie przekonałam się do niego. Typowy turkusik ;)

Lakier Nr 415
Ten to zdecydowanie mój ulubieniec. ;) Piękny, metaliczny, stalowy kolorek;)


Lubicie takie odcienie na paznokciach ? Miałyście może któryś lakier z serii Bell Fashion Colour ?



2 komentarze: