czwartek, 15 grudnia 2016

DIOR ADDICT FLUID STICK BŁYSZCZYK

Dziś chciałam pokazać Wam mój błyszczyk, który jakiś czas temu otrzymałam w prezencie, od mojego kochanego męża ;)


 Błyszczyk Dior Addict Fluid Stick
 Ma przecudne, szykowne opakowanie.  Nie jest to do końca pomadka, lakier, ani błyszczyk, to wielozadaniowy fluid do ust ;-) Mimo tego producent określa go jako błyszczyk, więc tej nazwy będę się trzymała. ;-)


Błyszczyk aplikujemy za pomocą piankowego aplikatora, dzięki któremu możemy perfekcyjnie rozprowadzić produkt na ustach.
 Zresztą taki aplikator ma każdy błyszczyk, więc tu żadna nowość ;-)Wystarczy jedno pociągnięcie i usta są znakomicie podkreślone.


Mam w Kolorze Versatile  289, taki herbaciany, brudny róż. Przepiękny, wyrazisty odcień - idealny na co dzień.  Błyszczyk jest bardzo trwały, na ustach prezentuje się niezwykle subtelnie. Usta delikatnie lśnią i co najważniejsze są nawilżone ;-)

Prezent trafiony ;) Błyszczyk  jest dobrze napigmentowany, ledwo wyczuwalny na ustach, przy tym nie klei się. Na ustach prezentuje się bardzo naturalnie, wygląda niczym pomadka ;) Genialny kosmetyk ;) 
Jest jeden minus, błyszczyk ma małą pojemność, tylko 5,5 ml ;(




4 komentarze:

  1. Mam też błyszczyk z Dior i też jest rewelacyjny:D mam trochę bardziej czerwony:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zaobserować ale nie widze takiej opcji ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten błyszczyk, opakowanie jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń