środa, 14 grudnia 2016

NOMINACJA DO LBA ;)

Dziękuję za nominacje do LBA dla "Piękno po mojemu" ;)
 
 A o to moje odpowiedzi ;-)

1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać swojego bloga?

Zanim rozpoczęłam prowadzenie bloga, miałam do niego kilka podejść. Zawsze czekałam na odpowiedni moment.
Aż w końcu pięknego dnia,  przełamałam się i zaczęłam pisać. Chyba nawet zaczęłyśmy pisać, w mniej więcej podobnym czasie:-) Najważniejsze jest, żeby zrobić pierwszy krok..., który jest zresztą najtrudniejszy.

Aktualnie przebywam na urlopie wychowawczym, więc prowadzenie bloga, to dla mnie taka mała odskocznia od codziennych obowiązków ;)

2. Co sprawia Ci największe trudności w pisaniu postów?


 Tematów, które chciałabym poruszyć jest ogrom, niestety czasu mam niewiele i to jest mój główny problem ;) piszę z doskoku ;)

3. Wymieś 3 kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie codziennego funkcjonowania.

Krem do twarzy Sylveco, podkład i tusz do rzęs.


4. Wolisz psy czy koty?
Zdecydowanie psy, jakoś za kotami nie przepadam. Trzymam się powiedzenia, że pies jest najwierniejszym przyjacielem człowieka ;)


5. Twoje ulubione danie to...
Mam wiele ulubionych dań, ale ryby ubóstwiam:-) Sandacz lub okoń saute, z ziemniakami opiekanymi i surówką z białej kapusty ;)


6. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga? To przypadek czy przemyślany wybór?

Przemyślany wybór. Nazwa Moja "Prowincja"nawiązuje do "najpiękniejszego"dla mnie zakątka na ziemi, moich Mazur, miejsca w którym się urodziłam, wychowałam i aktualnie wychowuję wraz z moim mężem, naszą kochaną córeczkę. 

7. Moje ulubione słodycze to...
Uwielbiam wszystkie, ale ptasie mleczko waniliowe chętnie bym teraz wszamała ;)


8. Wolisz lato czy zimę? Dlaczego? :)
Zdecydowanie Lato, mieszkam w krainie tysiąca lasów i jezior, więc latem nie można się tutaj nudzić. Uwielbiam jak świeci słońce i jest cieplutko na dworze. Wolę widok kwitnących kwiatów, zielonej trawy i drzew, od zimowej pluchy. Prawdziwe zimy mroźno- śnieżne odeszły do lamusa. Tak naprawdę prawdziwa, śnieżna zima trwa przez kilka dni, a reszta zimy to "jesień".
 
9. Na co dzień wolisz "szpilki" czy "trampki"?

Wygodne obuwie, raczej płaskie. Bieganie za małym dzieckiem na wysokich obcasach mogłoby się skończyć dla mnie tragicznie ;-)Szpilki ubieram  tylko na specjalne okazje ;)
10. Relaks przed telewizorem czy aktywność fizyczna?

 Zależy od dnia i pory roku. Pół na pół ;)W okresie jesienno- zimowym, lubię wylęgiwać się w ciepłym domu na kanapie i oglądać dobre filmy lub czytać książki- o ile mam czas ;). W okresie wiosenno- letnim  lubię spędzać czas aktywnie ( pływanie, spływy kajakowe, wycieczki rowerowe). 


11. Odpowiedz na pytanie: Blogowanie jest dla mnie...
Odskocznią od codziennych spraw. Mam nadzieję, że w przyszłości, blogowanie stanie się również moją pasją ;)

1 komentarz:

  1. Ktoś napisał u mnie na blogu, że fajnie "poznać" bliżej osobę piszącą bloga i rzeczywiście coś w tym jest:-) dziękuję za wzięcie udziału :-) bardzo przyjemnie się czyta wszystko co napisałaś :-) pozdrowienia dla "maluszka" buziaki!:-*

    OdpowiedzUsuń