piątek, 16 grudnia 2016

LAKIER AVON GEL SHINE MAUVELOUS

Dziś jak malowałam paznokcie, pomyślałam, że przy okazji pokażę Wam lakier do paznokci, tym razem z Avonu ;) Przyznam szczerze, że to mój faworyt, fantastyczny kolorek ;)

Lakier Avon Gel Shine w kolorze MAUVELOUS


 Moim zdaniem kolor jest śliczny, niepospolity ;-)  Przypomina mi trochę śliwkę, tak naprawdę ciężko jest mi określić jaki to dokładnie odcień. ;-) Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa. Na paznokciach utrzymuje się około 4 dni ;)



Miałyście może ten lakier?  Jak go oceniacie?



5 komentarzy:

  1. Jaki ładny kolor przygaszonego fioletu:) Jak Ci sięsprawdzają te lakiery? Mam na myśli czy nie zasychają? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier w Kolorze MAUVELOUS mam już kilka miesięcy i nie zasycha (polubiłam ten odcień- to już drugie opakowanie). Natomiast z tej serii miałam jeszcze dwa kolory: Cosmic Blue i Dazzle Pink, niestety po dwóch miesiącach zaczęły zasychać ;/ Także, nie wszystkie lakiery Avon Gel Shine sprawdzają się;( Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ;)zdecydowanie mój ulubieniec, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym ;)

      Usuń
  3. Moja znajoma lubi lakiery z Avonu. Ja nie mam do nich dostępu.

    OdpowiedzUsuń