sobota, 12 listopada 2016

MOJA AKTUALNA PIELĘGNACJA UST ;)

Mam fioła na punkcie pielęgnacji ust - uwielbiam różne smakowe balsamy, pomadki itp.:)
Tak naprawdę o każdej porze roku, trzeba dbać o odpowiednie nawilżenie ust.

Zresztą, która kobieta lubi mieć usta suche albo spierzchnięte...

Mam małe dziecko, więc oczywista sprawa, że na dworze bywamy dosyć często. Nieraz towarzyszy nam zimny wiatr, mróz, wilgoć itp. 
Dlatego produktów do nawilżania ust zużywam mnóstwo.

Dziś małe co nieco, o produktach, które aktualnie posiadam ;) jest ich więcej, musiałabym tylko poszperać w torebkach i kurtkach ;) 
Tak na marginesie, lubię robić małe zapasy pomadek ;) tym bardziej, że codziennie, kilkakrotnie smaruję nimi usta.

Moje aktualne produkty do pielęgnacji ust:

 CARMEX -  z tej firmy wypróbowałam, chyba wszystkie jakie były dostępne w Rossmannie (w sztyfcie, w kremie, w tubce). Szczerze mówiąc, z każdego byłam zadowolona. 
 Aktualnie posiadam balsam w sztyfcie o zapachu granatu. Intensywnie nawilża  usta, po aplikacji mam uczucie przyjemnego mrowienia.  Chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem. Jest bardzo trwały, na spierzchnięte usta działa niezwykle kojąco. Spełnia moje oczekiwania i na pewno kupię nie raz. Zresztą carmex to must have w mojej torebce.

BIELENDA - pomadka do ust " słodki miód", dobra, ale miałam lepsze. Co prawda nawilża, ale nie jest zbyt trwała. Córcia lubi się nią bawić ;)

WAZELINA KOSMETYCZNA Z WIT. E - rewelacyjny kosmetyk za nieduże pieniądze, za niespełna  2 zł. Intensywnie nawilża usta, chroni przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych, wygładza, delikatnie nabłyszcza i przyjemnie pachnie. Dodatkowym atutem jest trwałość. 
Ponadto świetnie się sprawdzi również na przesuszone partie ciała ( ręce, stopy, twarz ). Następnym plusem jest opakowanie w formie tubki,  łatwo się aplikuje.Uwielbiam wazeliny :) jakkolwiek by to nie zabrzmiało :)

FLOS-LEK - wazelina poziomkowa, lubię ten produkt ponieważ nie dość, że doskonale nawilża to przy tym cudownie pachnie poziomkami i jest trwały :) Używam jej przeważnie na noc. Usta są nawilżone, delikatnie wygładzone, z delikatnym połyskiem. Dodatkowy plus za niską cenę, około 6 zł  w Biedronce. Kolejnym atutem jest poręczne opakowanie w postaci małego metalowego pudełeczka. Na domiar tego wazelina  jest bardzo wydajna.
Warto wypróbować !!! ;)

MIÓD nie dość, że wybornie smakuje, to jeszcze robi tyle dobrego. Połączenie przyjemnego z pożytecznym. Intensywnie nawilża, regeneruje i koi. Naturalny kosmetyk z domowej spiżarni, o tej porze roku, chyba każdy jest jego posiadaczem ;) Jedynym minusem jest trwałość, ze względu na pyszny smak ;) Warto przetestować, naprawdę działa  !!!

  Pozdrawiam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz