środa, 16 listopada 2016

OLEJEK DO KĄPIELI Z DRZEWA HERBACIANEGO Z WITAMINAMI

Po całym, ciężkim dniu, każdej kobiecie należy się chwila tylko dla siebie, by zapomnieć o zgiełku dnia, wyciszyć się i nabrać pozytywnej energii ;)

Dla mnie taka chwila wyciszenia to relaksująca kąpiel w wannie. Te 15-20 minut odprężenia tylko dla siebie.

Aby kąpiel była wyjątkowa, warto ją urozmaicać...
 ja czasami lubię dorzucać do kąpieli  sól o zapachu lawendy oraz różne olejki... ;)



Jakiś czas temu wyszperałam w aptece za nieduże pieniądze ok. 7 zł, 
Olejek do kąpieli z drzewa herbacianego z witaminami A i E, w postaci kapsułek żelatynowych.





Skusiłam się na ten produkt bez chwili zastanawiania, ponieważ polubiłam się  z olejkiem herbacianym dużo wcześniej (w postaci żelu, kremu, korektora, mydła, olejku eterycznego itp.) .Wiedziałam więc, że będzie to dobry produkt.

W opakowaniu jest 12 kapsułek, producent zaleca wrzucać 1-3 kapsułki olejku do ciepłej wody w celu rozpuszczenia, ja wrzucam 2-3, bo lubię ten intensywny ziołowy zapach. 

Jeśli ktoś nie lubi takich intensywnych zapachów, niech wrzuca jedną kapsułkę ;) bo w końcu ma to być chwila relaksacji a nie katusze ;)


 Kąpiel z domieszką takich drogocennych olejków ma niesamowite właściwości.


Olejek z drzewa herbacianego działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie. 
Idealny do codziennej pielęgnacji skóry całego ciała.
 Usuwa ze skóry wszelkie bakterie nagromadzone po całym dniu. 

Dzięki temu skóra jest dogłębnie oczyszczona i odkażona
Tak złuszczony naskórek lepiej wchłania witaminy zawarte w olejku. 

Witamina E  leczy zmiany trądzikowe, a także nawilża skórę, bez jej zapychania, ma właściwości antyoksydacyjne, chroni organizm przed działaniem wolnych rodników. 

Natomiast witamina A aktywuje proces regeneracji skóry, pomaga zachować jej elastyczność.

Taka kilkunastominutowa kąpiel działa łagodząco na stany zapalne i zmiany trądzikowe (niweluje krostki po depilacji).
Po takiej kąpieli skóra jest nawilżona, oczyszczona i odkażona. Połączenie przyjemnego z pożytecznym. Takie domowe SPA ;)


Nie widzę tu żadnych minusów oprócz tego, że opakowanie wystarcza tylko na 4 kąpiele, ale myślę, że warto ;)


Lubię zafundować sobie kąpiel o takich cudownych właściwościach, wtedy mam poczucie, że dobrze spożytkowałam czas, który był tylko dla mnie  ;)



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz